Vem har två tummar och...

... bryr sig om mig? Jag vet iallafall en som gör det. Han ligger och snarkar bakom mig i soffan.
Blev sugen på att göra detta lilla testet... Kan man kalla det ett test? Troligen inte. Kopiera testet om du vill göra det själv! Roligt att läsa vad andra svarat.

Vilken svordom använder du mest?
 Fuck. Fast det blir "fack". Måste låta töntigt.

Äger du en Ipod?
Javisst. Fick en turkosblå av Dimman i 23-årspresent och är mycket nöjd :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inte ställd idag men i veckorna brukar den ringa vid halv tio-tio.

Hur många resväskor äger du?
En resväska och hundrafemtiotre handväskor.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Eh, va? Nej!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Hmm jag som tyckte den förra frågan var konstig. Men ska jag specifiera blir det helst ICA Maxi.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Nja... Gillar att ta kort men vill ju att Dimman ska ta ibland så att jag kan få vara med också.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Rush hour 3. Roligare än de andra!

Har någon av dina vänner barn?
Nja... Några som inte tillhör de allra närmaste ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Helt säkert massa lådor med Marabou Daim! Sedan massa kläder! Och sedan något till Dimman för att lindra det dåliga samvetet.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Javisst. Vadå, man är väl inte mer än människa?

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, det skulle jag aldrig våga. Men är rädd för att inte kunna somna i framtiden, men har inga direkta problem med det nu. När det inte blir så att jag ligger och känner på pulsen, då. Då tar det ett tag.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Blandad bränd skiva. Lite ballader, lite Jay-Z.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk. Grön.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, det kan man nog säga. Det var något jag inte fick berätta för någon iallafall.

När var senast någon stötte på dig?
Hmm... Har liksom blivit så van... Nej, men allvarligt talat. Vet inte.

Vad åt du till middag?
Grillad fläskfilé och kyckling på spett, med pommes i ugnen och cocktailtomater. Mängden Marabou Daim jag tryckte i mig skulle nog också kunna räknas till middagen.

Använder du huvtröjor?
Neh... Snyggt på andra men jag tycker bara det är jobbigt att förstöra håret...

Kan du vissla?
Of course!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej... men jag gick med i första maj-tåget en gång, om det räknas?

Vem var den senaste som ringde dig?
Anna H som kollade om kräftskiva.

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Bergbanorna såklart! Helst Balder om vi pratar Liseberg. Och spelen... Gillar spelen.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Självklart. Hade varit mycket skumt om det inte fanns någon som gjorde det.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
031. Hising Island.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja. Hellre det än Astrid Lindgren! Helst Disney. Lilla sjöjungfrun är en favorit.

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Lagom stort. Göteborgs centrum, typ.

Hur många syskon har du?
Två bröder och en syster. 3 alltså.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nejnej! Var jag det innan så har Volvo definitivt spolat bort alla tveksamheter jag hade.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Moulin Rouge. Fucking Åmål?

Äger du några band-t-shirts?
Nej. Men det är lite häftigt. Kanske inte "Eddie Meduza 1987", men annars.

När flög du senast?
Aldrig mer, säger jag varje gång. Och det har faktiskt inte blivit något mer sen sist. Och sist var förra året från Grekland. Är äckligt flygrädd, men har ändå flugit rätt mycket.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4. Det håller inte att ladda upp med klappstolar varje gång några kommer. Köpa nytt!

Läser du för skojs skull?
Visst! Men hinner inte så mycket som förr. Blir mest tidningar.

Diskar du din egen disk?
Ja ibland. Oftast inte.

Har du gråtit offentligt?
Ja...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda. Men använder nästan bara den bärbara.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det går i perioder, det där. Oftast när jag vill ha ett nytt jobb.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?J
Har navelpiercing och en tatuering. Kan tänka mig någon till, men inte för många.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej. Vill han så får han väl men det gäller tvärtom också.

Kan du kasta macka?
Nej, är görkass :)

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vem har du med på Bion?
Dimman och Amie, oftast.

Vem var din favoritlärare?
Kerstin Staberg! Eller var det Stagård...? I gymnasiet hon som gav mig sämst betyg av alla; Inger Nilsson.

Vad har du för väder?
Kolsvart.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Javisst! Snyggt på dom rätta personerna.

Har du en blogg?
Ja, denna.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Idrott. Retorik. Photoshop, eller vad den kursen nu hette.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Hmm. Svårt. Har många krav, hehe. Vågar inte skriva alla. Så kan inte bestämma mig.

Vilket personlighetsdrag föredrar du hos en partner?
Kärleksfull kan ju vara bra.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Säkert.

När sov du senast på golvet?
Sov på golvet? Måste ha varit väldigt längesen.

Vilken är din favoritdrink?
Min och Marias egna.

Gillar du din boendesituation?
Nja, trots området och föredetta knepiga grannar så är den ok. Gillar den ännu mer den 29 november!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 är lagom.

Äter du frukost dagligen?
Ja! Är alltid vrålhungrig på morgonen.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte direkt. Lite stressigt på jobbet ibland, men annars är det ganska lugnt och välplanerat.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Haha, japp! Det enda mina lärare pratade om på utvecklingssamtalen.

Vilken är din favoritfrukt?
Dålig på att äta frukt. Men Galia- och honungsmelon tillhör favoriterna.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Moahahaha! Nej, inte direkt.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
24. Längtar till 25 så man kan ha ett ordentligt kalas!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, tyvärr. Lite bessewisser när det gäller det... Men har alltid haft lätt för det där!

Tror du på liv på andra planeter?
Inte som här, iallafall. Kanske några mikroorganismer på någon avlägsen planet.

 Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Arbetskollega.

Vad var det senaste du åt?
Marabou Daim.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Samma, tror jag...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tror det var utpressning från mammas sida. Antingen detta namnet eller så får hon mitt efternamn, typ.

Gillar du senap?
Ja, jag älskar senap! Passar till det mesta. Mackor, julskinka, såser, marinad m.m.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Åh nej, jag kommer dö!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ. Inte ens för 1 miljon kronor.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Alltid på sidan, för det mesta vänster.

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej. Begagnade grejer är inte min cup of tea.

Tycker du om att krama folk?
Ja, om det är familj och vänner, helt klart! Men annars nej, blir bara ytligt och krystat.

Skulle du säga att du är trendig?
Jag försöker så gott jag kan. Men blir oftast att jag kör på säkra kort när det gäller kläder.

Äger du en digitalkamera?
Japp, det är en av mina käraste ägodelar! Knappar på den nästan hela tiden, faktiskt.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Vem har två tummar och inte bryr sig? Nä kanske inte. Ett "Nej tack" duger väl?

Vilken är din favoritkaraktär i Simpsons?
Är lite tråkig och säger Homer. "Mmm... something!"

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej. Det händer att jag gör likadant.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ro utan åror. Hemsk. Men rekommenderas.

Vad är du allergisk mot?
Kvalster. Och så dålig jag är på att vädra och byta lakan kan man väl säga att det är ett problem.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej inte direkt. Men av Marabou Daim.

 Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Johan, har jag för mig att mina påhittiga föräldrar har berättat någon gång.


Jaha, det var det. Tog lång tid och somnade nästan tre gånger. Nu; Lägga mig och läsa Glamour.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0