En hel dag av shoppande

Är helt slut nu. Var hemifrån ända från efter frukost (vid typ tolv iof...) till att vi stupade in genom dörren klockan åtta! Har handlat massor på Ikea, ska lägga in lite bilder imorgon. Var inne i stan och fick tag på ett par snygga mammabyxor på Zara och ätit GOD lunch/middag på Jensen's... Mmm. Men det är helt sjukt hur mycket jag längtar efter saker jag inte får äta. En riktigt blodig biff, till exempel... Och härom natten drömde jag om hur jag satte i mig en massa Brieost! Nej nu får jag sluta tänka på sånt.
Efter det åkte vi till Hornbach och beställde ett högskåp till en inbyggnadsmicro. Nu ska det bli andra bullar i köket! Storhandlade på Coop efter det och sedan var det bara raka vägen hem för att sätta sig ner! Hade skitsvullna vader och var helt öm i magen. Sen har jag bara pysslat med att fixa till här hemma, ställa iordning Ikeagrejerna och städat lite. Har flera planer att förverkliga här hemma, men lite i taget får man väl nöja sig med. Är sjukt nöjd med matbordet och stolarna!

Vecka 23 idag! Wohoo! Och bebis var helt vild idag när vi först lyssnade på hög musik imorse och sedan på kvällen när Så ska det låta stod på. Sparkade åt alla håll och kanter. Ett musikaliskt geni som ligger och lurar därinne månntro? Eller så var det kanske för mycket oväsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0