Helgen

Igår blev det en lååång kväll. Städade först hela dagen, känns som att det räcker på helgen om man frågar mig. Dimman håller nog inte med, han vill ha rent och städar säkert helst varje dag. Sedan åkte vi till Kungälv och gick på min kusins kalas, var vrålhungrig och åt massa tacos och flera omgångar god Pinocciotårta. Mmm. Satt och pratade ett tag, om förlossningar bland annat vilket allt oftare dyker upp som samtalsämne nuförtiden. Jag vill ju veta och folk vill ju berätta så det passar bra! Har inget emot att lyssna på skräckhistorier, bättre att ställa in sig på det värsta istället för att lyssna på dom som säger att "nej deet är inga problem" och sen tro att man ska dö när det visst gör jäkligt ont!

Anyways, mamma, pappa och Adde följe med hem sedan och vi sjöng Singstar och spelade Buzz till 3 på natten... Jag var rätt trött vid det laget kan jag säga! Sen sov dom över. Ska nog ha kvar bäddsoffan ett bra tag, Dimman hade rätt om det :) Kan vara bra att ha.

Idag har varit riktigt seg, har haft så ont i magen att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Var lite orolig för bebisen innan jag kopplade ihop det med gallsten. Nu känns det dock bättre, har kunnat äta både Minestronesoppa och korv med bröd.

Väntar nu bara på att Flightplan ska börja igen! Funderar på att göra lite varm banan med glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0