Lååång dag...

Idag har jag inte suttit ner mycket kan jag säga!
Hoppade upp ur sängen, tog en  lång frukost iof, men det behövdes. Mötte Anna på Svenska mässan och gick runt där i några timmar. Var väl inte jättemycket att hänga i granen, men tror att man hade haft mer nytta av mässan om man redan kläckt ungen. Fanns ju massa fint att köpa, men känns dumt innan man ens vet vad det blir för något!
Såg fina skötväskor iallafall, ska leta upp en bild snart.

Sen åkte vi till Kungälv och förfrös hela kroppen när vi stod och huttrade framför vattenfallet. Jag frös som bara den, och då hade jag ändå jacka och halsduk på mig medans Anna stod i bara BH och uppknäppt skjorta! Ja just det, kanske ska förtydliga att vi tog bilder på hennes mage :)
Sen åkte vi hem och tog ännu fler bilder, massa naket blev det, haha! Får se om jag får hennes tillåtelse attt lägga upp några bilder senare. Hon tog ett par på mig också, även om min mage inte är mycket att skryta med om man jämför! Hennes mage är så fin... Längtar tills min växer till sig också!
Sen tog jag mig hem, var väl hemma vid sextiden... Åt pizza och köpte godis. Massa vitaminer :)
Hängde resten av kvällen med våra nya grannar, även om vi känner dom sen innan är dom ju nya här :)
Nu är jag trött.
Vill bara lägga mig ner. Ska blogga mer i sängen sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har själv redan lagt upp en hel del nakna bilder, kolla fl ;)
hhihiihi...
Så lägg du up.
puss

2008-04-12 @ 09:40:15
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0