Mys!

image284

Vilken underbar dag det har varit! Riktigt varmt och skönt. Om man håller sig i solen då förstås.
Imorse var det så här fint ute och jättevarmt utanför dörren så vi satt ute och åt frukost :) Massa mys.

Resten av dagen har ägnats åt att fixa här hemma, var och impulsshoppade lite på Ikea igår nämligen! Det har blivit så fint här hemma... Skönt att ha nåt på den tomma väggen som fanns förut. Sedan fyllde min mamma år idag, 46 unga år, så då bakade jag lite muffins och åkte dit.

Sen - GRILL! Såklart :) Som jag gissar att halva Sverige gjorde, det kändes så på lukten iallafall. Det blev bättre än någonsin. Har träffat flera av våra grannar också, riktigt trevliga. Dom kommer hit imorgon så nu har man lite prestationsångest. Men kladdkaka går väl alltid hem? Får se om jag hittar nåt bra recept.
Nu ligger vi och slappar framför lördagsfilmen på fyran som riktiga Svenssons :)
Men det är jäkligt skönt med en stor godispåse, massa päronsoda, mannen i mitt liv bredvid och en sparkande bebis i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0