Nu blev det kvällen

Hå hå ja ja.

Ska snart poppa popcorn och kolla på Gladiator. Känns som att man sett Notting Hill några gånger om man säger så. Fast den är bra :)

Allt var "normalt" hos barnmorskan, järnvärdet hade gått upp ett par hack och helt plötsligt känns det värt alla mina magproblem. Socker, blodtryck och så vidare var också bra. Magens symfus-fundusmått var 24, för er som vet vad det är :) Rena grekiskan.
Bebis har varit igång hela dagen så nu får jag väl nästan förvänta mig en lugnare kväll. Har varit på rundvandring hos grannarna, alltid kul att se hur det ser ut hos andra! Även fast våra lägenheter ser exakt likadana ut, vissa spegelvända bara, så blir det väldigt olika beroende på färger och möbler.

Kom på att jag har en laktritspuck i frysen. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0