Promenad

Stackars mina fötter... Har gått till Backaplan, vilket i och för sig inte är så jobbigt, men när man får gå helt framåtlutad för att det blåser så mycket så känns det lite jobbigare. Och så tog jag mina flip-flops, det kunde jag kanske tänkt igenom lite bättre.
Var på jakt efter en present till mamma, men hittade ingt bra. Har fortfarande ett par dagar på mig. Hittade däremot en jättefin klänning på Gina Tricot, men såklart var alla S slut i den färgen jag ville ha, så jag får väl vänta ett par dagar och se om den kommer in på nytt.
Letade också efter ett par sköna gympaskor som jag antagligen kommer slita ut på alla promenader med barnvagnen jag har planerat! Jag är otroligt kräsen när det gäller just gympaskor, och när jag väl hittade ett par snygga så var jag mittemellan två storlekar... Suck. Fick trösta mig med en mjukglass med MASSA chokladsås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0