Tick tack

Herregud vad tiden gått fort idag!
Satt ute och drack kaffe i en och en halv timma med grannen iof, det visade sig att hon är flygvärdinna! Och hennes kille pilot. Perfekt! Kommer att bli en del frågor innan vi åker till Grekland nästa gång :)
Har hon flugit i 21 år och det aldrig har hänt någonting ska jag väl klara av att flyga tur och retur till Grekland en gång om året!
Det är ju meningen att vi ska åka till Dimmans släkt i oktober någon gång och "visa upp" nytillskottet, och det har varit en hel del ångest över att åka till exempel taxi med en tvåmånaders bebis i famnen. Speciellt eftersom de lesta tar bort bilens bälten, det är tydligen onödigt :)
Men nu har vi bestämt att vi tar med bilbarnstol och hyr bil där nere i tio dagar eller nåt. Slippa bry mig om hur folk kör, nu kör vi själva istället! Känns skönt att ha löst det. Bara ångest över flygresan kvar. Usch.

Oj oj nu måste jag göra mig iordning. Ska ta lite brun-utan-sol och resten av veckan ska jag ligga och pressa här utanför! Bara idag har det blivit fina linjer efter linnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0