Vardagslyx

Känner mig så handikappad efter att den bärbara datorn gick sönder och fick lämnas in... Blir inte att man sitter så mycket vid den stationära. Kanske lika bra det :)

Idag har jag inte fått i mig mycket nyttigt. Toast till frukost, kladdkaka, godis, pizza och inte så mycket mer. Får skärpa mig till imorgon igen.
Var första gången jag bakade kladdkaka idag! Våra grannar skulle komma och fika så jag provade. Ätbart var det nog :) En sån söt son dom har! Om vi får en tjej får jag nog försöka para ihop dom. Nej men det är kul att det kommer finnas en liten kompis i närheten här också :)

Skönt väder har det varit hela dagen idag också! Hoppas det fortsätter så här nu och att det bara blir varmare och varmare. Snart är det sommar ju!

Nej får nog ta och lägga mig snart... Är helt seg i kroppen efter ett varmt och skönt bad. Och idag blir det att krypa ner i nybäddade hotellsatinlakan... Det är lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0