4 dagar kvar!

Bara fyra dagar kvar till beräknat datum. Sen kan det ju dröja lite till men det hoppas jag inte...

Vad ska man göra för att fördriva tiden? Orkar knappt någonting så därför blir det lite svårt att hitta på saker. Ikea? Lär ju trötta ut mig där iallafall. Ska åka in till stan och äta räklåda på Kajskjul 8 någon dag också, men det får väl bli när det är lite bättre väder, kanske. Jag fick som jag ville igår, det öser ner nu. Jättemysigt!

Jag får helt enkelt ta tag i vissa saker som måste bli gjorda nu, som jag vet att jag inte hinner senare.

Killarna var ute och fiskade igår kväll, så granntjejerna hade ännu en tjejfilmskväll. Igår blev det Reign over me, med Adam Sandler och Don Cheadle i huvudrollerna. Jättebra film, tycker jag. Ovanligt att se Sandler i en seriös roll, och han sluddrar lika mycket som vanligt, men den var bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0