+4

Dagarna är lååånga. En trevlig överraskning var att Dimman är ledig idag, inte på grund av mig, men ett styrelsemöte som inte kan ta hela dagen väl?! Ska äta gott inne i stan hade vi tänkt. Och sen är han hemma på torsdag och fredag också :)
Hoppas verkligen att bebisen kommit innan det är dags för honom att jobba på måndag igen... Jag kanske jinxar mig själv genom att säga så? Bara för att jag säger så så kommer den inte?
Den får komma när den vill! När som helst den känner för det! (Nu kanske...?)

Har ett stort shoppingsug.

Kommentarer
Postat av: Anna

spring i trappor d gjorde jag å d satte fart på sakerna test färdknäppen d brukar oxå funka hoppas du slipper gå över så länge iaf jag gick 14 dar å d va hemskt. lycka till

2008-08-12 @ 11:40:01
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0