+5

Igår kväll var jag riktigt nere. Totaldeppig.
Hade haft mensvärk och ilningar i rygg och mage hela eftermiddagen, men inte hände det något för det. Min nerv i kläm i ryggslutet, antagligen ischias, gjorde mer ont än någonsin och min mage krånglar och då mår jag aldrig bra.
Allt var skit helt enkelt. Och inte blev det bättre av att veta att man kan få vänta 17 dagar till innan någon gör nåt åt saken!

Iallafall... Var sådär lagom besviken när jag vaknade imorse över att det inte hade hänt något under natten. Men nu får jag ta tag i mig själv, kan ju inte gå och deppa i två veckor till. Om inte annat så vill jag ju ha kvar Dimman och stackarn står väl inte ut med mig länge till om jag fortsätter så här :)

Nej nu blev det ett riktigt deppinlägg. Ska rycka upp mig och sysselsätta mig så gott det går idag så jag får tiden att gå. Ska fixa gardiner i lilla rummet och sy egna påslakan till bebisen hade jag tänkt! Ska ta fram symaskinen iallafall så får vi se vad som hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0