+6

Känns som att ju mer jag räknar dagar, desto längre tid tar den på sig. Som en tidig trotsålder, typ.

Men iallafall, igår slet jag i TIMMAR med att sy egna påslakan! Tänkte att det inte kunde vara så svårt, men det var ett evigt klippande och mätande innan det stämde, och sen ska det ju se ut som ett påslakan också!
Det blev bra till slut, använde ett klarblått gammalt lakan jag hittade när vi rensade i garderoberna sist. Hade tänkt att köpa textilfärg och måla lite vita moln på :)
Lite sjuttiotal sådär. Mycket gulligt.
Var roligt att kolla på Project Runway i två timmar samtidigt. Där satt dom och syde helt perfekta saker och jag satt och slet håret över ett gammalt lakan, haha! Inte riktigt samma klass kanske. Men mer kärlek i mitt projekt, skulle jag tro.
Ska visa en bild när jag har målat på det också.

Inatt var jag med om nåt obehagligt. Är ju inte särskilt smidig längre, har inga magmuskler överhuvudtaget, så varje natt när jag måste upp och kissa måste jag rulla runt på sidan, kasta upp benen i luften för att sedan häva mig upp när jag kastar ner benen igen. Det är en syn kan jag lova.
Men inatt missade jag lite på tekniken och råkade ta i lite med magen, då sträckte jag hela vänstersidan av magen! Det gjorde sviiinont!
Längtar tills jag kan träna lite smått igen. Har nog aldrig längtat efter träning som jag gör nu. Bara tanken på att jag måste komma i mina gamla kläder igen gör att jag vill träna i timmar om dagen!
Hoppas det räcker med amning (om det funkar) och barnvagnspromenader i början.

Nu är det dags för frukost, tvingade mig själv att läsa ut en tråkig bok innan jag gick upp ur sängen imorse så jag har inte hunnit äta än.
Nu är jag vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0