Augusti

Det är augusti! En av mina absoluta favoritmånader har börjat och det betyder också att idag är jag i vecka 40!
Helt sjukt! Nu kan den komma anytime.

Gårdagen var en riktig slappardag. Jag slog Dimman i den där roliga bokstavsleken där man ska skriva olika saker som börjar på samma bokstav... Det var lite prestige över det hela om man säger så. Började sedan att titta på Pirates of the Caribbean 3 men tröttnade ganska snart. Dimman somnade i soffan och jag som sovit mitt på dagen bläddrade i mina tidningar lite. Så mycket kläder jag vill köpa! Tror att jag har någon slags vanföreställning om att jag kan ha mina kläder dagen efter bebisen ploppar ut, men det blir nog ett hårt uppvaknande i verkligheten sedan.

Ska snart till stan och mysa lite. Gå långsamt runt i affärerna, äta lunch på Jensens och sen glass vid Lejontrappan :) Vardagslyx på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0