Because I'm worth it!



Japp, igår orkade jag inte vänta på någon cykel längre! Har gått och trånat efter en vit cykel nu i nio månader, men alltid slagit bort tanken med att "det är så onödigt nu när vi snart ska ha barn" och "jag kommer ju bara kunna använda den ett par månader innan bebis kommer".
Nu kommer jag bara kunna använda den i några dagar men det skiter jag i. Jag vet att den står i förrådet och det gör mig glad :)
Undrar hur det såg ut när jag cyklade hem från Backaplan igår. En kossa på cykel i ösregnet och en röd V50 som förföljde mig! Dimman var livrädd att jag skulle bli påkörd eller nåt så han sniglade efter mig i den mån han kunde, och kom det bilar bakom körde han åt sidan så dom kunde köra om, haha!

Vaknade förresten av värkar imorse! Dom försvann tyvärr. Men hoppas dom kommer tillbaka snart.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh så fiiiiin!!! vart köpte du den? dyr?

vill me ha en cykel!

Du e görfin höggravid på cykel ju :)



Förresten, de du skrev i föregånde inlägg om maten.. jag såg bara MAJS!!!!

Jag tror fan jag ska bli majsarian.. leva bara på majs :)

puss

2008-08-10 @ 12:46:35
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0