Bröllopsklänningen slut. Nya favoriter!

Blev riktigt besviken häromdagen, min all-time-favourite-bröllopsklänning finns inte kvar!!
Ve och fasa.
Älskar som bekant de flesta klänningar från Maggie Sottero, men den här var verkligen speciell. Verkar som att dom har förnyat sitt sortiment och då har den tyvärr försvunnit. Jäkla skit.

Så nu har jag fått gå igenom alla tusentals klänningar dom har på sidan igen, för att skriva ner mina nya favoriter. Ganska roligt ändå.
Kan tyvärr inte visa bilderna för det går inte att kopiera dom, men får länka till en av mina favoriter!
Jag gillar enkla modeller, och helst inte den typen som ALLA har, axelbandslös med andra ord. Men det finns ju en del fina sådana också. Sen har jag en grej för spets, älskar spets och ibland kanske det blir för mycket för en del :)

Några favoriter: (länkar)
AMY
JEWEL ANN
KAMERYN
PAIGELY
JD
LANA (fast i diamantvitt, typ offwhite)
PHILLIPA
SELENA
VIENNA
SHANNON


Nu är det ungefär ett år kvar tills vi ska gifta oss. Enligt de nuvarande planerna då förstås, det har ju en förmåga att strula till sig lite med planeringen för oss. Fast på ett bra sätt! Kanske är det bebis nr 2 på gång nästa sommar? Haha :)

Ska ha vitt och grönt som tema iallafall. Mycket murgröna och liljekonvalj :)





















Kommentarer
Postat av: Annelie

Amy och phillipa fasta jag inte så mycket för, dom var inte så mycket "klassikt bröllop" :)

Lana i vit eller lite mot beige hade jag nog valt.



Åhh vill också gifta mig :P

2008-08-14 @ 13:06:42
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: Diz @ BT

hihi, vi har grymt lika önskemål på bröllopsklänningar... Kameryn är min nuvarande favvo, men jag har bytat 4 ggr redan, och vi gifter oss inte förrän 2010, så jag hinner nog byta ett par ggr till :P

2008-12-03 @ 13:26:18
Postat av: Josefin

Hej,

Såg din bild när jag googlade på brudbuketter.
Undrar om du har en bild ovanifrån som du vill dela med dig av. Tycker din bukett ser väldigt fin ut och vill själv ha något liknande.
tack på förhand!
Josefin

2012-09-17 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0