Cyklar ut bebisen

Nyss hemkommer från en cykeltur till Backaplan. Tänkte kolla runt i flera affärer för att gå så mycket som möjligt, men när jag kom fram vågade jag inte ställa cykeln någonstans. Verkade vara jättelätt att sno den från stället! Så jag cyklade runt lite och nöjde mig med att handla på Coop.
Lite saker så jag kan göra currykyckling och lösgodis och massa tidningar :) Ska ha en myskväll och bara kolla i tidningarna efter snygga kläder och inte alls tänka på att bebisen ska ut.

Yeah right...

Verkar som att jag precis hann undan regnet, det öser ner utanför nu. Och jag som hade tänkt att tvätta fönstrena! Attans. Och det säger jag utan ett uns av ironi, jag vill verkligen göra allt för att värkarna ska komma igång. Har satt upp gardiner idag i det lilla rummet, och ska byta i köket också hade jag tänkt. Men dom nya är vitrandiga så det kommer verkligen bli färglöst i köket. Jag behöver en kökslampa i en knallfärg! Men varifrån? Ikea har ju bara vita, enkla och ingen annanstans hittar jag heller. Jo, en på Bluebox.se men det var dyr.

Nu längtar jag efter Ikea-katalogen. Läste att den ska komma inom de närmaste dagarna. Dom kanske har någon ny taklampa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0