Dagens bästa mål

Jag älskar att gå upp på morgonen, sätta på en stooor kopp Earl Grey och äta några mackor. Jag kan nästan längta efter frukost innan jag somnar på kvällen! Så jag fattar inte hur vissa, bland annat Dimman, inte klarar av att äta på morgonen. Det är väl en sak om man ska jobba tidigt och går upp vid sextiden, då är väl ingen speciellt sugen. Men nu vid nio-tiotiden är det ju tortyr att inte få äta!
Och nu på semestern är det extra mysigt. Antingen som vi gjort i ett par veckor nu, ute på uteplatsen i skuggan av parasollet och njuta av vädret och kvittrande fåglar. Eller som idag när det ÖSER ner. Supermysigt! Sitter i soffan nu med min frukost och väntar på att vi ska fortsätta kolla på några avsnitt av Scrubs.
Mmm :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0