Hemma igen

Var inne i stan en sväng förut, och åt lunch på Jensens. Som vanligt :) Förstår inte hur folk kan äta på McDonalds 50 meter bort när man kan få riktigt god mat för samma pengar här!?
Men inte mig emot, då slipper jag ju stå i kö iallafall.

Fick användning för min nyinköpta tunika/klänning från Gina Tricot. Förhoppningsvis har jag inte töjt ut den så mycket att jag inte kan ha den efter bebisen kommit ut. Den är så jäkla skön att ha på sig, ska nog köpa den i några färger till när inte Dimman märker det, haha!

Hittade tyvärr inte den fina väggalmanackan från Ordning & Reda på Åhléns. Däremot har jag äntligen köpt ett par tofflor! Mjuka, sköna innetofflor från Esprit. Halva reapriset på Wedins, så det var ett riktigt fynd, och precis vad som saknades i BB-väskan.
Som jag hoppas behöva använda inatt, har haft en del mensvärk de senaste timmarna. Det får gärna kommer mer och fler!


Kommentarer
Postat av: Anna

grymt fin tunika!

en sån kanske man borde investera i (ja kläder är en investering, det förösker jag övertala rikard iaf)

2008-08-12 @ 21:33:08
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0