Hemma igen

Hemma igen efter barnmorskebesök och mormorsbesök :)
Hände väl inget speciellt, blodtrycket var lågt som vanligt, hjärtljuden var bra på 138. Det som lät bra var att huvudet var så långt nere nu att hon inte kunde få tag runt hela. Plus att hon tyckte det lät bra med värkarna, då händer det iallafall någonting snart, sa hon.
Det som lät mindre roligt var att jag fick tid till Östra om en vecka för ultraljud och överburenhetskontroll... Hoppas jag slipper gå på den. Å andra sidan sa jag samma sak om dagens besök så enligt lagen om alltings jävlighet sitter vi säkert där i väntrummet om en vecka.

Det var lite skrämmande inatt... Hur gärna jag än vill ha ut den, så fort det började göra ont så ångrade jag mig nästan! Inte ångrade bebisen såklart, men där och då i mörkret och smärtan kändes det som en bra idé att vänta ett par månader till med förlossningen :D

Åkte till min kära, lilla mormor efter besöket, hon blir alltid så glad att se en. Hon längtar intensivt efter sitt lilla barnbarnsbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0