Idag är dagen D!

Men inget tecken på att det skulle vara på gång... Att vänta är så tråååkigt!

Men det är lika bra att det inte blir en 080808-bebis... Stackars barn isåfall. Kommer bli en liten urgöteborgare och den kombinationen hade väl inte varit den bästa. Men snart får den komma! Jag blir galen annars.

Igår var vi i stan med mamma och pappa, åt räklåda på Kajskjul 8. Det var sådär om man ska vara ärlig, inte helt färska räkor. Men efteråt åkte vi till Torslanda och köpte massa gott, och spelade sedan volleyboll i ett par timmar.
På nåt sätt ska ju ungen ut!
Men det hjälpte tyvärr inte.

Nu ska vi snart ut och promenera. Hade tänkt att gå till Backaplan, men så som det regnar just nu kommer jag säkert ha influensa innan vi kommer fram. Men på nåt sätt måste jag röra mig. Får krupp av att bara sitta!

Kommentarer
Postat av: Sandra A

Ne men det är ju bra att den lille väntar lite.. Riktigt tråkig datum idag. Den har nog tänkt på de..

2008-08-08 @ 13:32:50
URL: http://indianer85.blogg,se
Postat av: Annika

Gud vad spännande! :) Lycka till! KRAM

2008-08-08 @ 13:47:33
URL: http://annikanorman.blogg.se/
Postat av: Annika

Förresten! Om bebisen kommer idag, 080808 så får barnet gå in gratis resten av livet på Gröna lund! Kanske värt att tänka på? ;)

2008-08-08 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0