Köpa köpa köpa

Shoppingsuget har satt in igen! Ett enooormt också! vet inte riktigt vad man ska göra åt det. Ska betala lånen imorgon så det finns inte plats för så mycket utsvävningar om man säger så. Men jag förtjänar ju en del nu när jag går och väntar. Tycker jag iallafall.
Tänkte ta en ploppa-ut-bebisen-promenad till Backaplan, men när det regnar är jag sådär sugen på det. Ska försöka övertala Dimman att ta lite bilder på den gigantiska magen så jag inte glömmer hur den såg ut.

Kanske är bäst att ta en tur med bilen ENSAM till affärerna? Så är det större sannolikhet att jag kommer hem med något :)
Igår var vi ju i stan, det var supermysigt men väldigt varmt. Fick mitt Jensen-sug tillfredsställt och handlade det jag behövde på H&M. Det vill säga jättesnygga mysbyxor, endast 98 kronor! Satt lite tajt över rumpan men det hoppas jag ska lösa sig, haha. Två amningslinnen och snygga men "vanliga" trosor. Känns inte som att sjukhusens jättebindor går ihop med spetsstring, om man säger så.

Nej nu måste vi åka. Om inte annat behöver vi omlottkläder till bebisen så vi slipper deformera huvudet mer än vad det redan är när den kommer ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

ääh, de går bra även utan omlottkläder :)

vi hade mest utan.. de gick fint!

å huvet va ju fint redan när han ko ut.. å de är säkert eran lille prins/prinsessas huvud med ;)



puss

2008-08-02 @ 15:48:57
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0