Lurad inatt

Vaknade av värkar inatt. Det gjorde ONT! Därför blev jag lite pissed när dom slutade ett par timmar senare... Om det nu bara var förvärkar, hur kommer inte dom riktiga att kännas då! Ahh!!
Nä, nu räknar jag med att det kommer igång idag. Ska till barnmorskan senare idag, får se om hon kan bedöma läget lite. Nu har jag bara lite fjuttig mensvärk.

Rejäl frukost idag, te, tre mackor och två bullar! Haha! Måste ju ladda upp med lite energi :)

Hmm. Vad ska jag göra nu då? Dimman gick vid nio på sin powerwalk, och jag är fortfarande ensam här. Och inte kan jag hoppas på att Ikea-katalogen dimper ner i brevlådan heller, läste att den börjar delas ut nästa tisdag.

Nä jag får surfa lite på Familjeliv.se och se om någon vet hur jag sätter igång värkarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0