Seg morgon

Ouff... Det blev en lååång natt inatt. En liten kille som sugit sönder my nipples, och ville absolut inte sova. Då vet man ju iallafall att det inte blir fler kebabrullar med vitlökssås på länge!
Dessutom gjorde den nya grannen ett sådär första intryck på oss genom att borra i betong hela kvällen... Suck.
Hoppas han tar ikapp det senare så han sover lääänge.

Ska snart ut på promenad, vi ska försöka göra det till en vana att ta en vagnpromenad efter frukost. Hoppas att det gör gott för mina höfter...
Magen är i stort sett back to normal, bara lite rynkigare navel, haha. Men jag kan fortfarande inte ha några av mina byxor! Det har satt spår på mina lår och höfter, så nu ska det tränas ben! För hur kul är det på en skala att ha på sig mammabyxor när knodden redan är ute...?

Nej nu måste jag passa på att göra mig iordning, när det är lite tyst för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0