Stackars fossingar

Aj, aj, aj... Mina fötter värker efter dagens lååånga promenad till Backaplan med omnejd. Inte verkar det bli bebis av det heller. Men shopping blev det! Är nöjd med mina fynd :) Får visa imorgon, för nu är jag så trött.
Är en partypooper nuförtiden, orkar inte längre på kvällarna.Men ett herrans blixtrande och regnande stod vi ut med länge, fast vi satt ute hos grannarna! Men nu öser det verkligen ner. Mysigt nu när man ska gå och lägga sig tycker jag.

Imorgon hoppas jag på en riktigt rejäl mysdag. Plocka med foton som ska framkallas, ta ett långt bad med oljor och bomber, scrappa lite om jag hinner, rensa i garderoberna. Ja, jag tycker det är mysigt att rensa.
Speciellt när det är färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0