Domedagen

Igår var det då dags att skriva under min uppsägning. Frågan var väl bara om jag skulle ta mina tre uppsägningsmånader direkt (och slippa jobba dom) eller vänta med det till efter mammaledigheten och ta det då. Men risken är då att jag måste JOBBA i tre månader och det vet jag inte om jag har lust med i januari 2010!
Äh, det löser sig.
Kan vara bra med tre Volvolöner plus pengar för alla sparade semesterdagar och komptimmar efter en lång och snål mammaledighet.
Kändes konstigt att jag fick sparken fast jag varit beredd på detta i flera månader. Trodde kanske in i det sista att dom inte skulle säga upp mig? Haha, att dom skulle visa lite medkänsla och säga "nej hon är ju mammaledig, henne låter vi bli." Men icke!

Ska fila på det nya företaget. Och leta kurser.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad tråkigt! Men det löser sig säkert! vad vill du starta för företag då? :)

2008-12-11 @ 13:32:49
Postat av: Anna Junkvist

Du jag ska läsa på om hur man startar företag idag åså.. har lite nya grejer som vi får prata om ;)

HAr luskat lite i hur man gör nu :)

puss

2008-12-11 @ 14:14:34
URL: http://annajunkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0