Får sparken idag

Blä. Ingen bra dag idag. Fast för ett par år sedan sa jag så här: "Tänk om man bara kunde få sparken så att man får tummen ur att börja plugga eller jobba med nåt man tycker är roligt."
Om jag bara visste... Men då hade jag varken bolån eller barn, så just nu känns det sådär kul. Å andra sidan är jag bara 24 år ung och kan börja en ny karriär kanske? Eller börja plugga. Har ju ett drygt år på mig att bestämma mig.

IALLAFALL.
Nu ska jag dra på mig kläderna och gå ut i iskylan. Ska till öppna förskolan för första gången med en tjej från babymassagen. Har ingen aning vad man gör där egentligen, speciellt inte när Jojje bara är snart fyra månader! Men men, man måste ju prova för att veta.
Senare idag kommer en kille för att kolla värmepannan och vid fyra-fem kommer Skåne-Anna hit för att umgås lite innan hon åker hem igen... Ska bli kul! Ser henne inte så ofta som jag skulle vilja.
Det är min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0