Gammalt deppinlägg

Egentligen ultraljud

Idag skulle ha varit en bra dag... Skulle varit på det stora ultraljudet och sett våran bebis. Tjej eller kille? Hmm kan man fundera på ibland. Men men, ska inte gräva ner mig i det, det kommer komma en dag när vi sitter på ultraljudet och inte önskat att något skulle vara annorlunda.
Hoppas jag... 2007-08-02 @ 13:59:44 Permalink Bebisrelaterat Kommentarer (1) Trackbacks (0)


Sitter och kollar lååångt bak i bloggen, och detta skrev jag för nästan ett och ett halvt år sen... Usch, det känns verkligen i hjärtat när jag tänker på hur ledsen jag var. Om jag bara kunde gå tillbaka och på nåt sätt säga att allt skulle ordna sig, att jag inte behövde vara ledsen. För det ordnade ju sig.
På det bästa sättet, på det ENDA sättet som jag kan tänka mig!
Men å andra sidan så är det ju inte fel att vara ledsen ibland, och inte minst efter alla missfall. Man måste gråta!
Tänk att jag sitter här nu. Och det blev precis så jag skrev.
Jag önskar inte att något blivit annorlunda :)

Kommentarer
Postat av: Anna Junkvist

Åh va du e stark som läser igenom dina grejer och inser att du måste ta dig igenom den sorgen du hade då! Gråt bort den, för nu finns världens bästa Jojje här!

Massa kärlek till dig!!!

2008-12-11 @ 07:43:41
URL: http://annajunkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0