Glöggkväll och souvlaki

Igår var det glöggkväll hos några grannar, det var riktigt mysigt! Har aldrig varit inne hos dom förut, men gud så sur man blir över att man valde en sketen trea! Åh vad jag ångrar mig varje dag!
Jaja, lätt att vara efterklok.
Gott med julmust och bullar iallafall, gillar inte glögg särskilt mycket.

Efteråt köpte vi souvlaki med Linda och Jonas, mmm vad det är gott! Smakar verkligen Grekland! Och sen smällde vi i oss massa godis och spelade lite Vem vill bli miljonär innan vi somnade gott. Lillen tyckte det var lagom att vakna och jollra vid halv sex. Det tyckte inte jag och mutade med en tutte i munnen i två timmar... Hemska mamman ville sova lite mer.

Idag är det 1 december och jag har lite lätt panik. Inte en enda julklapp är inhandlad! Suck. Vill helst inte tänka på det heller. Får ta en dag full med julshopping. Tillsammans med trehundratusen andra göteborgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0