Julklappsstress

Nu när jag äntligen fått tillbaka den bärbara datorn kan jag sitt ai soffan och surfa, hurra! Den stationära datorn låter så mycket och tangentbordet är helt rangligt så den är inte så jätterolig att använda.
Nu kan jag också skriva lite när (om) Georgos sover, ska skriva lite om honom som kan vara roligt att läsa när han blir större. Måste snabba mig att börja bara, trots att han bara är snart 4 månader kommer jag inte ihåg allt från hans första dagar :(
Usch vad tiden går snabbt.
Och på tal om det måste jag verkligen börja köpa julklappar snart. På onsdag är det ju bara två veckor kvar till jul och det lär inte bli MINDRE folk inne i stan... Åh, vilken ångest. Jaja, jag vet ungefär vad jag ska köpa iallafall.

Ska se om jag hinner surfa lite på nätet innan han vaknar. Kanske hittar nån julklapp på nätet? Hade varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0