Snart blir jag fru!

Ja nu är allt klart; om inte något väldigt oväntat skulle ändra på detta så blir jag fru Sandra Panidis (haha, vad konstigt det låter) den 25 juli 2008!!
Kyrkan är bokad. Lokalen är bokad. Mat och dryck är fixat. Det som är kvar är bara roligt, välja klänning, kostym, ringar och lära mig dansa grekisk dans. Eftersom dom är ganska så (underdrift) konservativa i Grekland får jag satsa på snygga inbjudningar och speciell dukning till Sverigebröllopet, som kommer att äga rum i september. Tror jag.
Och då vill jag ha ett tema, tycker det är roligt att fixa snygga dekorationer och allt ska helst matcha :)
Får väl se hur mycket jag orkar göra... Men här är några förslag på teman:

- Höstbröllop. Orangea, röda och gröna löv, färgrik bukett, lite rönnbärsklasar överallt. Ja ni kanske får en liten bild framför er.
- Svart och vitt. Älskar denna fantastiska kombination. Kan göras såå snyggt men kanske inte passar till bröllop?
- Grönt. Är ingen rosa tjej, har aldrig varit men grönt har alltid varit en favoritfärg. Snygga inbjudningskort, vit bukett med lite grönt i och massa murgröna och hjärtan på tråd på borden. Det gillar jag.
- Blått och vitt. Han är ju grek. Och vi ska vara vid havet. Så det är ju inte så långsökt med lite blått här och där (inte klarblå - marin eller mörkt gråblå ska det vara), musslor och stenar på borden och så. Kan nog bli fint. Och ganska lätt.

Jaa, vad tycker ni? Finns ju fortfarande massa tid kvar, men vill ha det mesta klart innan vi åker ner till Grekland.
Roligt ska det bli iallafall, om än lite stressigt.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh jag vet inte va jag tycker va bäst.. men om de ska va ett höstbröllop så e ju höstfärger alltid underbart! Fast alla dina kombinationer e bra.. kanske inte enbart svartvitt på bröllop bara?

Puss frua ;)

2008-12-04 @ 17:06:43
URL: http://annajunkvist.blogspot.com
Postat av: annie

gront kanns valdigt du och fint. som ett avslut pa sommaren men ett mote med vintern pa samma gang. daremot tyckerjag det e liiite knas att du planerar ett brollop som rdan agt rum. juli 2008 har jag iaf firat redan.=). allt kommer i vilket fall som helst bli vackert det vet jag, du fixar ju.

slag nagra fat i olvet at mig med sa ropar jag OPA fran ozzie.



god jul beb, kram

2008-12-06 @ 12:38:03
Postat av: Sandra

Åhå... ja det är ju lite dumt :) Satsar på 2009 istället då!

2008-12-07 @ 22:44:37
URL: http://sandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0