Sova hela natten

Usch, läser så ögonen blöder på Anna Wahlgrens hemsida. Hon har en kur som jag tror skulle passa oss... För att få lilleman att sova. Vi får väl se hur vi gör med det. Dimman skulle nog inte palla att han gråter :)
Nu låter jag säkert jättehemsk som skulle låta min son ligga kvar i sängen om han grät, men jag vet ju att han BEHÖVER sova, så det är minst lika mycket för hans egen skull som för min! Men jag ska inte säga för mycket, har alltid tagit upp och tröstat när han varit ledsen, för att det känns rätt så.
Men vem vet. Snart kanske vi blir desperata här hemma?

Ska nog sova lite. Eller rättare sagt, lägga mig i sängen och vänta på att han vaknar inom fem minuter! Men nu har han sovit i två timmar så jag saknar hans lukt lite :) Men jag saknar att sova också... Äh nu babblar jag bara.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0