Kass jag är

Oj oj oj. Julen är över. Redan! All stress över att handla julklappar i tid känns helt plötsligt så onödig.
Vi har haft en jättemysig jul, trots att nästan hela familjen varit sjuka. Har varit i Torslanda i tre dagar nu, och bara myst och firat jul och ätit massa gott! Det gick bra för Jojje att sova borta, bättre än jag trodde!
Dan före dan klädde vi som vanligt granen, åt massa skinkmackor och slog in dom sista paketen. På julafton åt vi mest hela tiden, vi firade bara den närmaste familjen i år till skillnad från typ 40 personer förra året. Rätt skönt, faktiskt.
På kvällen kom tomten, som vanligt, och sedan delsade vi ut alla julklappar. Jojje stod nog för den största högen :)
Jag fick jättefina julklappar! Bland annat en multiskrivare, både fotoskrivare, scanner och kopiator. Och vanlig skrivare då, förstås. Och två klockor jag ville ha, dvd-filmer, en vinterjacka och en almanacka från Ordning&Reda.
På juldagen var vi hos min mormor och åt älgmiddag! Det är helt sjukt gott, tycker till och med jag som aldrig äter vilt annars... Och gräddsåsen till, mmm.

Igår träffade vi Nico och Danni, tog en långpromenad bland annat förbi Backaplan där jag faktiskt shoppade kläder för en gångs skull! Hade en mysig kväll och fortsatte trenden med att äta onyttigt.
Det har iof varit en trend i några år hos mig nu :)

Ska ta och lägga in alla hundratals bilder på datorn snart, finns så mycket att visa ju! Speciellt på lilleman som växt till sig ordentligt :)
Hoppas han sover bra hos Anna och Rikard på nyår nu bara, så hans mamma och pappa kan festa lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0