Ångest

Jaa, det blir ju så ibland... Sov till elva, men orkade verkligen inte gå upp. Har inte sovit så bra för jag har så jävla ont i magen. Så jag bad Dimman att göra kaffe, vilket han gjorde, sedan kom han och lade sig igen och så låg vi där i flera timmar och drack kaffe och kollade på Scrubs!
Hur mysigt som helst. Problemet är ju att det känns som att man "slösat" dom timmarna nu...
Fast hade inte gått upp anyhow.

Jaja. Jävla gallsten eller vad det nu är. Har såna kramper i omgångar att det fan är löjligt. Hade igår också, och det verkar inte vilja gå över.
Var iallafall hemma hos mamma och pappa och åt massa gott, och äppelpaj till efterrätt. MMM!
Älskar paj. Alla pajer. Eller inte rabarber förresten.

Nu ska jag väl slänga i mig lite frukost. Och sedan inte göra mycket mer idag hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0