Bättre natt förhoppningsvis

Äntligen, äntligen är denna veckan över!
Imorgon har vi massa planer på shopping, Dimman och jag. Ska kollas på barnvagn, kläder, hemmabiosystem, en våg, Freeport, IKEA och några saker till. Hur vi ska hinna allt när vi går upp vid elva, halv tolv vet jag inte. Ska ju göra våfflor till frukost också. Jaja, det löser sig.
Nu hoppas jag att denna natten går lite mer smärtfritt än den förra. Ska kolla på någon komedi nu innan vi somnar så jag kan somna på bra humör iallafall. Kanske kan tvinga till mig lite massage, har hört att det funkar för många gravida...

Sedan på kvällen är det naturligtvis Melodifestivalen! Är ju ett måste att sitta och klaga och oja sig över alla puckon som av någon anledning är med. Dimman ska ut så han håller mig inte sällskap. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0