Jag blir bara fetare

Sååå...
Då var den här helgen snart över. Ganska skönt på ett sätt. Slippa känna efter hela tiden. Men inte så roligt på ett annat sätt. Vill inte jobba. Vill inte bara vara hemma. Åh, vad velig jag är!
Tur att det bara är fyra dagar denna veckan. Som en slags kompromiss.

Och nu är man ju 24 år också. Hade en jättemysig dag, fick fina saker och gjorde som jag ville... Som att vi inte gör det annars :)
Fick jättefina underkläder, jättefint halsband, saker från Body Shop och så... Har haft besök från Jönköping hela helgen också.
I lördags var även våran gudson och hans föräldrar här. Inte klokt hur mycket han har växt och hur söt han är! Känns ofattbart att vi kommer ha en sån liten någon gång.
Min mage blir fetare, men kan inte riktigt ta in att det är på riktigt. Skulle nog inte komma ihåg att jag är gravid om någon frågade mig mitt i natten. Kanske är mitt undermedvetna försvar som sätter in.
Hobbypsykologi :)
 
Snart ska Dimman iväg och spela fotboll, vi har varit iväg hela dagen nästan och letat efter fotbollskor och strumpor till honom. Han är så stolt nu när han går runt i full mundering här hemma :) Sött.
Bra att jag får vara ensam och kolla på Top model, haha!

Ska man våga ta bilder på magen snart tro...? Och börja skriva lite om hur det känns och så...?
Ibland känns det som att bebisen rör sig. Det kan ju lika gärna vara magen! Men det kan ju lika gärna vara bebisen  också :)

Happy thoughts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0