Kalas och Melodifestival

Gud vad skönt det är med tredagarshelg! Har redan varit ledig två och nu kan man slappa en hel dag till! Var jättemysigt imorse, vaknade till vid halv elva, gick upp och gjorde grekiskt kaffe till Dimman och frappé till mig... sen låg vi i sängen och mös i någon timma till. Görmysigt :)

Hade la famiglia här igår och firade, lite sent, min födelsedag. Hade lite problem med grillen, men till slut kom det igång och det blev supergott! Inte så smart att ha lite fuktiga briketter kanske, men vad ska man göra i februari...?
Fick fina presenter också, en stor gjutjärnsgryta jag hade önskat mig, en make-uplektion på Make up store och Singstar Svenska hits. Sedan var det äppelpaj, vaniljsås  och Melodifestivalen. Som bara blir pinsammare och pinsammare ju fler program dom sänder. Hmm BWO...? Har jag inte hört detta förut? JO, typ femton låtar som dom gjort innan som låter exakt likadant! Och någon skånsk reagge-"rap"? Spare me!
Nej nu får vi sätta allt vårat hopp till sista delfinalen och hoppas att det är någon som överraskar oss. Antagligen inte. Björn Gustavssons låt var ju bäst för kvällen.
Sedan sjöng vi Singstar till Playstationet la av! En historisk kväll, Dimman VANN i en låt och gjorde över 6000 poäng! Det var så att man blev tårögd.
Det blev nog grannarna också, men av en annan anledning...

Nu ska vi snart till Media Markt, jag har lovat Dimman att han ska få köpa ett hemmabiosystem nu... eller vad det heter. Och mammabyxor, nu börjar det bli pinsamt med samma byxor hela tiden. Längtar tills det blir varmt så man kan ha klänning och kjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0