Skärpa mig

Ja det måste jag göra. Det är ju fan skandal! Att jag inte skrivit på så länge. Men jag är lite ego just  nu. Bara tänker på mig och min lilla råtta. Japp, en råtta blir det! Precis som sin mamma.
Råttans år börjar.. eh, igår. Och förhoppningsvis kommer den i år. Men man vet ju aldrig. Kanske blir en elefantgraviditet.

Jag och Dimman såg nog lite roliga ut förut.
Jag raklång, naken på sängen utan att röra mig. Dimman som rullade ihop sitt öra för att få plats med det i toarullen vi hade rullat fram. Och ner med toarullen på magen för att leta efter ett snabbt slående hjärta.
Vi hörde inget. Men ska hämta mammas stetoskop i helgen. Då kanske vi kan höra ett litet livstecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0