Bebisvakt

Hade det mysigt idag med en jättesöt liten bebis som var här och hälsade på med sin pappa. Eftersom killarna var upptagna med X-box fick jag ta hand om henne :)  Mata och leka och få henne att somna som inte var helt lätt... Somnade själv bredvid henne i soffan medans jag gungade bilbarnstolen tills jag fick kramp i armarna! Men mysigt var det.

Hade pokerkväll här igår, det var ett tag sen! Gick bra första gången, men sen gick det utför :) Haha, nej inte så farligt faktiskt. Det är så kul att spela! Men i slutet var jag riktigt trött och mådde illa... Av korvarna vi åt kanske?

Åh, jag önskar att vi hade hunnit ta en promenad till Gårda Johan idag och köpt lite godis... Men icke. Får nöja mig med dom äckliga Ahlgrens slädar som Dimman av nån anledning tycker är så goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0