Biosugen. Tips?

Jag är riktigt sugen på att gå på bio. Och det är ju väldigt lägligt eftersom jag vann en bio av Dimman när vi spelade Filippin. Om ingen vet vad det är, så spelar man det på jul när någon får en dubbelnöt. Ja, man slår typ vad om nånting och den första som säger "filippin" efter det klockslag man bestämt vinner det man slått vad om.
Det låter mindre töntigt när man inte skriver om det.

Har iallafall inga bra idéer om vad vi ska gå på, tycker att utbudet är väldigt tunt just nu. Arn - vad är det? Skräp, tror jag. Guldkompassen - Har aldrig varit ett fan av såna filmer, kommer inte börja nu. Vad finns det mer för filmer? Något värt att se?
Filmen är ju egentligen bara halva grejen, att köpa popcorn, och sätta sig i stolarna, och att prassla och att det är helt mörkt... Det är ju det som gör hela biobesöket!
Jag är en av nördarna som tycker att reklamen till och med är uthärdlig på bio.

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0