Först!

Konstigt att det redan är 2008. Hade ju precis börjat vänja mig vid att skriva 07 varje gång man skrev datumet. Och precis börjat vänja mig vid att svara 23 varje gång någon frågar om min ålder.
Nu fyller jag snart 24! Helt sjukt gammalt. Nästan medelålders. Snart 25! Bara en och en halv månad kvar.

Firandet av detta nya år gick smidigt och i stort sett smärtfritt. Var på Hönö hos Anna och Riste, dom som äger våran gudson, och andra kompisar från Jönköping var också på besök. Blev suuupergod thaimat till middag! Gillar dock bara vårrullar men dom var jäkligt goda! Sen helt plötsligt var det poff, poff, puss, puss och så var det 2008!
Kan inte förstå hur man kan tänka sig att bo på en ö. Att alltid vara beroende av färjetider, och stå i köer, och att på vintern behöva stå och vänta på den förbannade båten i en timma om man är en minut för sen! Nej, det är inget för mig.

Dimman har varit halvsjuk i några dagar, och jag mår inte heller bra så de senaste dagarna har vi sett klart DH-boxen, Lost-boxen och är nu inne på Grey´s. Suck. Orkar inte med någon rea, inte med massa folk, inte ens att resa mig. I´m a mess.
Hoppas man blir piggare snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0