Guten morgen alles

Har sovit relativt bra inatt, bortsett från haglet som väckte mig mitt i en bra dröm... Det smattrade som bara den mot fönstret och mot gatulampan här utanför att det lät som någon plonkade på en xylofon. Fruktansvärt irriterande.

Kollade på massa Scrubs innan vi somnade, den är helt outstanding den serien. Ja, jag vet att jag tjatar. Men den är så grym! Fast jag misstänker att Dimman har en liten crush på Elliot... Han tjatar alltid om hur bra hon är och rolig och smart och duktig. Helt enkelt bäst! Men efter ett ont ögonkast kommer han på bättre tankar och rättar sig till att hon är näst bäst. Såklart.

Vi har en manisk granne. Hon tvättar fönstren minst en gång i veckan, fast att det är skitväder hela tiden. En gång stod hon ute i regnet och tvättade dom! Eller är det så som vanliga människor gör? Vi kanske är extrema åt andra hållet, vi (Dimman) tvättar fönstren cirka två gånger om året. Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0