Iallafall.

Eftersom Dimman envisas med att inte somna om efter att han vaknat på morgonen (även om klockan är halv åtta), så sitter jag vaken medan han sover i andra hörnet. Vilket känns som ett gigantiskt avstånd med denna jättesoffa jämfört med våran gamla, slitna, trånga jobbiga, obekväma soffa.
Iallafall. Sitter och halvkollar bloggar och den andra halvan kollar på Släkten är värst. Den är rolig faktiskt! Är ett stort fan av Ben Stiller. På senare tid är det kanske lite same old, same old, men Den där Mary och Dodgeball är faktiskt fortfarande roliga!
Iallafall. Lassade på ordentligt med glass förut så nu mår jag bara illa istället. Varför vet man inte när det är nog? Eller man vet ju, men det är så jävla gott att man ignorerar det. Den hasselnötssåsen är to die for, smakar som smält nötcreme. Och dom som känner mig vet att jag var tokig i nötcreme när jag var yngre. Såå gott när man lade dom i frysen, och åt lite, lite i taget med en sked...
Iallafall. Vad ska jag göra nu? Vill inte lägga mig så tidigt. Men har inget bättre för mig så det kanske är lika bra. Kan ju ta och läsa mina tidningar som bara staplats på hög dom senaste veckorna. Känner inte ens för att läsa tidningar. What´s wrong with me!? By the way så har jag inte fått min H&M-katalog, men blir lite sugen på att beställa nåt. Men när jag försöker få tag i en från hemsidan står det att jag redan fått en. Vad gör man? Har verkligen inte fått nån.
Iallafall. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sandra

bara för att göra det mer frustrerande att du inte har fått den så måste jag säga att det är den bästa katalogen på flera år..skulle kunna köpa ALLT

2008-01-04 @ 09:29:27
URL: http://indianer85.blogg.se
Postat av: Annika

Men hallå, skrev inte du en annan gång att du HADE fått den... jag sa nämligen då till Per. "Sandra har fått sin H&M-katalog men jag har inte fått den". Han svarade då "Nähä" och sedan dess har det inte kommit på tal igen. Nu kom dock katalogen häromdagen så nu är allt frid och fröjd ;) Hoppas du haft en trevlig jul och så :)

2008-01-04 @ 21:26:07
URL: http://www.annikanorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0