It´s alive!

Nu har jag vaknat upp ur min dvala...
Var uppe med tuppen (byggnadsarbetarna) klockan sju imorse för att åka till sjukhuset och kolla på klumpen. Den var så fin så, helt perfekt och med allt den ska ha. Armar, ben, hjärta, ryggrad, navelsträng och magsäck. Ja det är ju inte allt den behöver såklart. Men det var det man kunde se. Och vi fick kort med oss hem! Fast det var usel kvalité, självklart hade hon den sämta ul-apparaten på hela avdelningen. Men men. Nu sitter den på kylskåpet, ska ta ett kort på den sen tänkte jag.

Sov i flera timmar sen när vi kom hem, så skönt att det inte är klokt! Synd att det är så långt kvar tills jag kan sova igen...
Var helt säker på att jag skulle vara hemma idag, kunde knappt svälja imorse för jag hade så ont i halsen. Och mådde illa såklart. Och kände mig febrig och allmänt kass.
Men efter att jag fått i mig lite att äta känns det bättre, så jag får väl stå ut ikväll med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0