Middag på Paprika

Idag bestod middagen av sallad från Paprika, som jag fick "tillagad" av en ovanligt otrevlig servitris. Hon blev väldigt upprörd av någon anledning när jag inte ville ha en färdig bas med issallad, paprika, tomat och gurka.
"Nej tack, jag vill bara ha pasta i botten", sa jag. Vet inte hur man kan tolka det till nåt konstigare än vad det betyder, men glad blev hon inte. Jag störde tydligen hennes inte-göra-nånting-timma. Sedan fick jag en halv sked pasta i botten. Kanske för att jag var så jobbig.
"Skulle jag kunna få liiite mer pasta", undrade jag då detta skulle bli min middag.
"Mmmm" sa hon mellan sammanbitna tänder medan hon lade på paprika jag inte bett om.

Och inte ett trevligt ord mer. Bara var en sur tjej som inte ens tittade på mig när hon ställde en fråga.
Jag fattar inte, om jag betalar 65 jävla spänn för en jäkla sallad, då kan väl lite service-mind ingå i priset!?
Äh, gott var det iallafall, vitlökspasta med massa räkor och ägg (som hon inte skivade).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0