Mitt i veckan

Härligt det är att sova! Synd att man inte kunde stoppa tiden medans man gör det bara, man får en massa ångest av att vakna och vilja sova mer klockan halv tolv...  Är det redan onsdag förresten?

Orkar inte laga middag idag. Som tur är finns det korv stroganoff från igår. Till Dimman iallafall. Jag får väl gå och köpa från restaurangen. Äh, kanske ska slänga ihop nåt iallafall. Men orkar inte!
Jobbet går som på räls också. Är kul och nu får jag sitta helt ensam vid mina datorer och fixa och trixa. Har kommit över min telefonrädsla och börjat svara på alla samtal som kommer hela tiden. Det är kul! Ska bara försöka komma ihåg alla transaktioner man måste kunna, men är lite krångligt så här i början. Men men!

Usch, är inte sugen på någon mat alls... Jobbigt. Måste städa nu. Har pokerkväll här på lördag så det ska vara rent och fint hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0