Något störde nattsömnen

Han ville inte gå ut med mig. Ska gå och känna lite på snön utanför dörren iallafall. För att slippa en ekande tom mage inatt så får jag väl slänga i mig lite kex. Eller något liknande. Blåbärssoppa för en gångs skull kanske? :)
Det rinner snart blåbärssoppa ur öronen på mig känns det som.

Snart är det läggdags. Ska titta på lite Scrubs i sängen innan bara.
På tal om TV och säng; Gud vad pissed off jag blev på Dimman inatt. 05.13 vaknar jag av att han går upp och går på toa. Inget konstigt med det. Men när han kommer tillbaka minuten senare, och sätter på TV:n, då blir jag grinig. Men säger ingenting, utan försöker bara somna om. Men när jag fortfarande inte somnat, och det har gått en och en halv timma fyllda med fladdrande ljus i ögonen blir jag förbannad.
"Vad fan håller du på med?!", undrar jag pedagogiskt.
"Nej men du vet... Jag bara drömmer och tänker på vad jag skulle gjort annorlunda i den där pokerturneringen, så jag kan inte sova."
Att han kan med! Jag kunde ju inte heller sova!
Han fick gå upp och kolla på TV i vardagsrummet klockan 7.

Det är så skönt att sova till klockan 11 nuförtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0