Oväntat möte

Haha, låter som en dålig tantsnuskromantitel...

Men iallafall. Var ju på flygplatsen tiiidigt imorse, och går in i utrikes med stängda ögon i stort sett. Och helt plötsligt får jag se sötingen Hd sitta på en bänk! Och Freddan bredvid! WTF, tänkte jag, det var ju en konstig timing! Det visade sig att dom ska åka till Egypten en vecka. Gud vad härligt! Dom är riktiga globetrotters alltså. Thailand två gånger om året plus några andra resor på det... Lite weekendar till London då och då :)
Skönt. Avundas hur lite flygrädda dom är.
Jag börjar redan oroa mig för att jag KANSKE ska flyga till Grekland om några månader. Till påsk, kanske.

Usch, jag vill inte dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0