Skön fredag

Idag har det varit lite sol ute för en gångs skull. Blev medsläpad på promenad av Kristian och Maria, och det visade sig vara en bra idé! Superskönt att röra på sig lite, även om det var ganska kallt.
Knäppte ganska många bilder med Annas kamera också, kan vara bra att känna på den lite innan jag ska ta hennes bröllopskort. Åh nej nu började jag tänka på det också...

Jaja, ska nog ta och kolla runt på lite fotografhemsidor för lite inspiration. Och gör man alla bilder i svartvitt också så blir säkert någon bra!

Imorgon ska det snöa. Hoppas, hoppas att det ligger kvar! Och om det inte gör det vill jag ha vår. Nu.
Nej nu måste jag ta en dusch, och göra lite hemmagjort godis. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0