Tröttsamt fläng

Usch vad vi har flängt runt idag. Spenderade helt ofrivilligt två timmar på SIBA när dom tyckte det var omöjligt att byta mitt trasiga Singstar till ett fungerande. Orkar inte ens skriva om alla idiotiska saker dom kläckte ur sig, ,men när vi stod för femtioelfte gången i kö fick jag nog och fick värsta utbrottet på en stackars kille och krävde att han skulle fixa det!
Som tur var tog han det på rätt sätt.
"Okeeej... När vi ändå är igång är det nåt annat du vill prata om? Allt funkar bra med pojkvännen?"
Haha, skön kille. Fick till slut tag på ett fungerande Rock Ballads!

Åkte vidare mot Bäckebol där vi hittade massa fina saker på Mio, men vi köpte inget. Jag är så otålig att jag bara säger "vi tar det en annan dag" så vi kan åka så snabbt som möjligt. Fortsatte till Ikea där vi idiotförklarade oss själva med att ta med en lampa vi inte fick ihop... Men som tur var kunde "lampexperten" inte heller få ihop den så vi fick en ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0